Midnight Blues

AnaMuda Rest

Salam. Quick update.

Malam ni jumpa Yie Toyek. Kawan sekampung. Lama tak ngeteh ngan dia. Pi minum2 kat Arau. Pastu hantar dia balik, then rasa lapaq, saya pi sorang. Rasa selesa gak tempat ni. Duk rasa fav spot untuk makan kalau gi Arau. Western food & masakan Thai. 3-4 kali pi. Dulu2 rasa nah gi, tapi lupa.

Peghak saya. Sebenarnya nak edit pic ni, tapi tak power. Sebab theme nih memang untuk photog. Hmm takpa, update pi apa pun.

Tak power typing, tapi kadang2 rasa tenang bila update belog.

Saya guna Sun Kissed action untuk pic. Ye boleh buat rainbow & ada sun left or right. Kalau nak email me : carnine9@gmail.com. Pic landscape scene saya rasa sesuai. Effect macam pic “Morning on the street” entri sebelum nih.  Segan nak upload file sharing & paste link kat sini.

Takde idea kadang2 nak edit pic. Font saya guna Rage Italic. Handwriting font.

Hmm, nite sayang (bukan untuk Yie).

Leave a Reply

